Livrarea comenzilor

 

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea “Istoric si detalii ale comenzilor”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 021.320.21.55 sau 0724.477.159. Colegii nostri, vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

 

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de SCUBAMALL

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de SCUBAMALL:

In general, produsele sunt trimise in 2 zile lucratoare de la primirea comenzii/platii si sunt expediate prin FAN Courier. Costul livrarii include costul procesarii si ambalarii, cat si costul de transport care poate varia in functie de greutatea totala a pachetului dar si de distanta ce urmeaza a fi parcursa. Va recomandam sa va grupati toate articolele intr-o singura comanda. Nu ne asumam plasarea distincta a comenzilor dumneavoastra, astfel incat va aducem la cunostinta ca se vor percepe costuri de livrare pentru fiecare comanda. Riscurile aferente livrarii cad in responsabilitatea/sarcina dumneavoastra, cu toate acestea luam masuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 3.000 lei.

 

Livrarea produselor de dimensiuni mari vandute de SCUBAMALL:

Pentru produsele vandute de SCUBAMALL care fac parte din categoriile Compresoare, Banc incarcare, Caiac, etc,  dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. Aceste taxe se cumuleaza.

 

Ridicare din showroom

Serviciul de ridicare personala din showroom-ul SCUBAMALL este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.

Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom, precum si pentru comenzile plasate online sau telefonic.

Pentru ridicarea din showroom fac exceptie produsele de dimensiuni mari.

La ridicarea din showroom, produsele din categoriile Computere vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate, care au fost ridicate din showroom-ul SCUBAMALL si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

Daca doriti informatii suplimentare, ne puteti contacta oricand la telefon mobil 0724.477.159.